donderdag 13 mei 2010

Eindopdracht

Als eind opdracht hebben we iets waardevols moeten inpakken, dit mocht ook een herinnering zijn.
Deze in pakking moest bestaan uit drie lagen. Een doorzichtige, een half doorzichtige en een dichte laag.

Voordat we hier aan konden beginnen was het heel belangrijk dat we eerst proefjes gingen maken van verschillende materialen. Zo moest je materialen met elkaar gaan combineren om een nieuw materiaal te maken.
 Ik heb hierbij met kaarsvet, was, glas, hout, ijzer, gips, plastic enz gewerkt.

na de proefjes kon je gaan beginnen met het eind werk. Ik had als waardevols mijn ring ingepakt.
De eerste laag ( de dichte laag) was een bloem van wol waar de ring in verstopt lag, de tweede laag ( de half doorzichtige laag)  was een hand van gips die half open was en waarin in bloem lag. De laatste laag ( doorzichtige laag) waren glazen potjes die op elkaar waren gestapeld. Deze potjes waren tot het midden opelkaar gestappeld.

Ik heb helaas geen foto gemaakt, maar ik ga mijn best doen omdat toch nog te proberen.


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten